dimecres, 30 d’abril del 2014

Hem començat un nou trimestre i també hi ha canvi d'alumnes a la matèria d'Expressió Escrita. Aquí teniu algunes de les cartes que han fet els vostres companys i companyes durant l'abril:



Aitona, 6 de maig de 2014
Estimat avi,
T’escric per contar-te com va tot, a nosaltres ens va molt bé, els pares estan molt bé i la meva germana igual. M’imagino que ens vols veure igual que nosaltres a tu.
Un altra cosa perquè t’ escric és per contar-te que m’han donat l'ESO fa uns pocs dies i estic molt content perquè m’he esforçat molt; a la meva germana li falta un anyet i se la traurà. Aquest estiu començaré a treballar, per això també estic molt content perquè podré tindre els meus diners i estalviar pel carnet de cotxe i pel cotxe.
Una abraçada molt forta,
                                      El teu net Dani 
 Dani Serbu
*   *   *



Seròs, 6 de maig de 2014
Hola, Pep!                                  

Com van les vacances? M’imagino que en aquest moment una mica tristes. Et desitjo que et recuperis del l’accident. En quin hospital estàs ingressat? Perquè quan pugui et vindré  a veure. 

Tots els companys de l’institut et volen veure el més aviat possible. Estan tots molt tristos, també els professors.

Moltes abraçades de tots els teus companys i que et recuperis aviat.  

Marc
Khalid Merimi

                                                            
 *  *  *
Seròs, 6 de mag de  2014
Estimada petita,
T´escric aquesta carta de disculpar-me perquè quan em vas convidar a vindre a passar les vacances amb tu a Rabat no podia, ja que no tenia temps lliure i havia de tornar a Espanya.
Bé, estic contenta d’escriure’t aquesta carta per dir-te que aquest estiu síííííí que podré venir a casa teva a passar les vacances amb tu a Rabat.
També et volia dir que aquest estiu tindré un germanet petit i et volia preguntar, com que som tan amigues, quin nom li posaries tu.
Espero que em contestis aviat.
Molts petons.
                 Fatima
Fatima Tahri
--------------------------------
 Seròs, 6 de maig de 2014
Bones Albert,
Com estàs? Espero que estiguis bé i que tot et vagi molt bé.
Be, t’escric aquesta carta perquè volia comentar-te que l’altre dia quan ens vam trobar vas tenir una reacció una mica estranya. Vaig notar com si estiguessis una mica distant de mi, i no entenc perquè. És pel que vam parlar pel Facebook? Si és per això, et demano perdo si va haver alguna cosa del missatge que no et va agradar. Però crec que els dos vam quedar d’acord amb el que vam parlar.
M’agradaria quedar per parlar amb tu sobre aquest tema.
Tinc ganes de veure’t. Fins aviat!
Esther Segura Just

 * * *


Aitona, 19 de juny de 2014

Ep Xavier, com va això?

Et recordes de fa uns 4 o 5 dies que em vas invitar a passar els 3 dies a casa teva? Doncs, he estat pensant i m’agradaria molt vindre.

Això ho he decidit perquè podrem anar a la platja i fer mil i una coses, tu hauràs d'ensenyar-me l’illa, ja que jo mai no he anat a Canàries, a més a més, tinc els diners suficients per a vindre amb avió i de sobres per poder comprar alguna cosa de record.
Ara, ja dit això, et vull preguntar alguna cosa més, com va l’institut? Jo, ja ho saps, una mica més malament que bé :P. 

No sé quan trigarà a arribar-te aquesta carta, espero que no hi hagi cap problema i que em puguis contestar abans que arribi el dia de marxar. Espero que no em castiguin per suspendre'n massa o passi alguna cosa d'aquelles que em poden passar.

Que no tinguis problemes, i que passis una bona primavera i a veure què passa durant l’estiu. Desitja’m sort. 

Alex Peirau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada