divendres, 31 de gener del 2014

La matèria d'Expressió escrita és una optativa que fem a 2n ESO i que consisteix a treballar durant el trimestre diferents tipus de textos.
Aquest el mes de gener hem fet la carta familiar. Aquí teniu una mostra dels escrits que van fer en parelles els vostres companys/es.

Seròs, 24 de gener de 2014
Estimat Professor,
Com està? M'han arribat notícies que vostè s'ha jubilat i m'agradaria recordar-li el que vostè ha significat per a mi. M'agradaria que per alguna festa baixés a veure'ns allí, a l'escola, però crec que no serà fàcil.
Vull recordar-li que vostè em va ensenyar a dividir per més d'una xifra i amb decimals, em va ajudar a millorar la lectura, l'escriptura (amb la qual he guanyat premis) i a no fer faltes d'ortografia. Recordo la gran mania que els tenia a les faltes. El millor dia per mi va ser quan vostè em va posar el deu a l'últim examen del trimestre, un deu que em va donar l'excel·lent a les notes!
Va ser una persona que em va marcar la infància i que em va ajudar a millorar molts aspectes individuals i col·lectius, més col·lectius que individuals. És vostè el millor professor del món, segueixi així!
Abraçades i que passi una bona jubilació!
Xavier i Nabil

--------------------------------------------------

Seròs, 24 de gener de 2014
Estimat Modest,
Ens han informat que aviat et jubilaràs i t’enviem aquesta carta per acomiadar-nos de tu.
Ens recordem que, per moltes coses dolentes que féssim, no t’enfadaves mai i tenies molta paciència amb tots els teus alumnes. Les teves classes eren molt divertides, moltes vegades ens contaves acudits i bromejaves molt. La forma en què explicaves les lliçons feia que l’hora passés volant. Quan ens portàvem bé, ens regalaves caramels.
Sempre ens vas dir que tots som iguals i ens hem de respectar els uns als altres, i això és una cosa que mai oblidarem de tu. El que més ens agradava eren les hores de pati, quan jugaves amb nosaltres a futbol.
Et trobarem a faltar. Esperem que algun dia ens passis a veure. Una abraçada.
                 
 Sergi i Alba
----------------------------------------------------------

Seròs, 24 de gener de 2012
Estimat Menda,     

T’escrivim esta carta, perquè et trobem a faltar. Ens han dit que els dimecres encara vas a primària a llegir contes com feies abans. Com va la jubilació? Que has fet aquestes vacances?


Encara recordem les tardes, que ens feies proves per guanyar una coca cola. També recordem les teves tècniques de castigar: “La 2001” “La sopa de pedres”. I com et passaves amb els exàmens, eren molt difícils! Mentre llegies, portaves una gometa elàstica al dit polze, però mai ens has dit la raó per la qual la portaves.


Per tot això t’estimem molt! Esperem veure’t aviat.

We love you!  
 
      Ana Maria i Foad


---------------------------------------------------
Seròs, 24 de gener de 2014

Hola, Manel!

Ja fa temps que no parlem, ara estic enfeinat amb les oposicions, però t'escric perquè per a tu és un moment important. És la teva jubilació; em va trucar el Marià i em va dir que d'aquí una setmana et jubilaves.

Gracies a tu sé multiplicar, sé posar els accents, sé fer moltes coses, perquè sempre em cridaves i em renyaves, però era per aprendre, perquè ho fes bé, però com que no me n'adonava doncs ho tornava a fer malament.
Gràcies per ensenyar-me, per ser com ets, gràcies per les teves classes perquè ens ho passàvem molt bé i si fèiem alguna cosa bé teníem un premi, o ens feies riure.

El dia de la teva jubilació ja vindré al centre, perquè tinc unes ganes de veure't que és massa .

Petons,

JoanGomez i Joel Cases

----------------------------------------------------------

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada